Již patnáctým rokem zajišťujeme komplexní služby v oblasti správy bytového fondu ve vlastnictví fyzických a právnických osob, disponujeme proto v této oblasti dostatkem teoretických i praktických zkušeností.

 

Služby společnosti Karel PRESSL – REALITY s.r.o. – na úseku správy nemovitosti

 

  • zřízení samostatného účtu pro krátkodobé zálohy (tzv. energie a služby) a dlouhodobé zálohy (tzv. fondu oprav)
  • smluvní zajištění dodávky veškerých médií (zejména dodávky tepla, TUV, SV, el.energie, plynu, odvoz odpadu, provoz výtahu, STA apod.)
  • vyúčtování vlastníkům jednotek náklady spojené s jednotkou (vyúčtování záloh), jedenkrát ročně
  • uzavírání nájemních smluv na plochy pro umístění reklam
  • uzavírání nájemních smluv na pronájem střechy za účelem umístění antén operátorů GSM
  • zajišťování provozu domu a pozemku včetně technických zařízení a společných částí technických sítí, a to tak, aby společné části domu byly provozuschopné a sloužily k jejich řádnému užívání a k řádnému užívání bytů a nebytových prostorů v domě
  • zajišťování oprav a rekonstrukcí společných částí domu
  • zajišťování havarijní služby a (např. elektro, otop, voda)
  • zajišťování protipožárního zabezpečení domu, jeho revize a opravy
  • zajišťování revizí a oprav rozvodů plynu a elektro, svislých a vodorovných rozvodů vody, odpadních vod a topení, vzduchotechniky, společné televizní a rozhlasové antény a ostatních systémů k příjmu a rozvodu televizního a rozhlasového signálu, elektrických sdělovacích zařízení v domě a hromosvodů
  • vypracování krátkodobého (2 roky) a dlouhodobého (5 let) rozpočtu a plánu pro údržbu domu
  • zajištění pojištění nemovitosti
  • zajišťování administrativní a operativně technické činnosti spojené se správou domu a vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu
  • vedení a archivace technické dokumentace (projektová dokumentace, revizní zprávy, pasporty domů, bytů, nebytových prostorů, účetních dokladů apod.)
  • vedení přehledné evidence dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu odděleně zvlášť na úseku oprav, údržby a investic, a zvlášť na úseku služeb poskytovaných s užíváním jednotek
  • zorganizování výběrového řízení
  • vedení jednání ve věci poskytování státní podpory podle programů:
    - program podpory oprav bytového fondu
    - program poskytování státních půjček na opravy, modernizaci a rozšíření bytového fondu
  • nabízíme aktivní účast na všech shromážděních, nejen kde jsou voleni nový členové výboru, nebo jsou-li měněny stanovy společenství, zajistíme notářskou účast vyžaduje-li to zákonný předpis, přijaté změny ze strany společenství předložíme k zápisu do rejstříku společenství
Nabízíme širokou paletu služeb při správě nemovitostí, v případě zájmu o konzultaci nás kontaktujte zde.